понеділок, 9 лютого 2015 р.

09.02.15

Сьогодні в мене був насичений день. Від сьогодні в школі розпочався тиждень математики, фізики і інформатики. Сьогодні була урочиста лінійка відкриття тижня оголошення програми.
Я сьогодні проводила виховний захід приурочений до Всесвітнього Дня Безпечного Інтернету.
На кожній перерві я старалась донести до учнів корисну інформацію:винекнення інтернету, соціальних мереж,  про переваги і недоліки інтернету, тро пастки які можуть чекати на нас в інтернеті, про інтернет -залежність, про основні правила яких варто дотримуватися при роботі в інтернеті.
Сьогодні також я проводила свій перший урок у цій школі з алгебри в 10 класі. Тема : Синус, косинус, тангенс і котангенс кута. Урок пройшов добре з зауважен вчителя було те , щоб я не спішила бо в деяких моментах учні не встигали за моїм темпом а також  щоб я не хвилювалася.

Немає коментарів:

Дописати коментар