середа, 4 лютого 2015 р.

04.02.14

Сьогодні другий день практики!
Я познайомилася з класом за яким я закріплена, у цьму класі навчається 9 учнів 5 хлопців і 4 дівчинки. Я була присутня на уроці алгебри. Урок пройшов добре , тема уроку була розв'язування вправ і підготовка до контрольної роботи.
Також сьогодні я познайомилася з вчителькою інформатики.Ми обговорили знею як буде проходити наша співпраця. Обговорили проедення виховного заходу. Захід за домовленістю відбудеться 09.02.14 Він буде присвячений "дню безпечного інтернету".
Наступний тиждень в школі оголошений тижнем математики тому необхідно продумати заходи які будуть відбуватися протягом тижня (я вчора попередньо познаходила деякий матеріал) сьогодні з вчителями ми його обговорили і намітили попередній план.

Немає коментарів:

Дописати коментар